Play of Battle chce udostępnić kartę produktu (gry Play of Battle) na Steam, wyjść ze swoją grą poza Polskę i pozyskać zagranicznego inwestora w 2025, poinformował ISBtech wiceprezes Jarosław Kotowski.
„Mamy jasno określone cele na 2025 rok: karta produktu (gry 'Play of Battle’) na Steam; wyjście z grą poza Polskę; wydanie grywalnego demo na Steam; pozyskanie zagranicznego inwestora” – powiedział ISBtech Kotowski.
Dodał, że studio zamierza skupić się na kluczowych etapach rozwoju gry „Play of Battle”, które zbliżą do jej premiery.
„Planujemy wydanie grywalnego demo, co pozwoli graczom na całym świecie przetestować nasze rozwiązania, a nam zebrać cenne opinie. Równocześnie przygotowujemy kartę gry na platformie Steam, co umożliwi nam budowanie wishlisty i rozpoczęcie globalnych działań promocyjnych. Gra jest już stosunkowo znana w Polsce, ale naszym celem jest uczynienie z niej produktu rozpoznawanego międzynarodowo. Strategia marketingowa zakłada szeroko zakrojoną promocję na rynkach międzynarodowych, w tym współpracę z influencerami, branżowymi mediami oraz uczestnictwo w wydarzeniach gamingowych. Chcemy, by nasz projekt zyskał międzynarodową rozpoznawalność i dotarł do graczy zainteresowanych unikalnym połączeniem Grand Strategy i RTS. Kolejnym filarem naszych działań będą rozmowy z potencjalnymi inwestorami zagranicznymi, którzy oczekują demo gry. Duży inwestor może pomóc w zwiększeniu skali projektu i zbudowaniu pozycji Play of Battle na globalnym rynku gier” – wymienił wiceprezes.
Jednocześnie ocenił, że jednym z największych wyzwań w branży gamingowej jest wysoka konkurencja i przesycenie rynku nowymi premierami.
„Każdego dnia wydawane są dziesiątki nowych gier, co sprawia, że coraz trudniej jest przyciągnąć uwagę graczy. Kluczowe staje się oferowanie produktów, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością i wartością merytoryczną. Dodatkowym wyzwaniem jest potrzeba specjalizacji w określonych segmentach rynku. Dla nas oznacza to nie tylko dostarczanie najwyższej jakości rozgrywki, ale także stworzenie produktu, który będzie przekonujący pod względem prezentowanych treści. Współpraca z ekspertami, takimi jak prof. Norman Davies czy George Friedman, pozwala nam spełniać te wymagania, ale wiąże się też z wysokimi oczekiwaniami. Wobec powyższego wyzwanie stanowi umiejętność skutecznego komunikowania unikalnych wartości gry na różnych rynkach międzynarodowych, co wymaga znacznych nakładów pracy i środków” – podsumował Kotowski.
Wcześniej wiceprezes Play of Battle oceniał, że jest „całkiem możliwe”, że w 2026 r. spółka będzie ubiegać się o debiut giełdowy.
Play of Battle powstała w 2021 r. Ambicją studia jest tworzenie realistycznych gier strategicznych z silną narracją historyczną i przy wsparciu międzynarodowych ekspertów militarnych. Obecnie firma pracuje nad unikalną grą Play of Battle będącą połączeniem Grand Strategy oraz bitew RTS. Wśród akcjonariuszy Play of Battle znajdują się Noobz from Poland oraz Alioth Group.
Źródło: ISBnews