United Label planuje w bieżącym roku dwie premiery: „Tails of Iron 2: Whiskers of Winter” od studia Odd Bug oraz „Beyond Galaxyland” od Sam Enright, zapowiedział prezes Darren Newnham. United Label rozważa także możliwości sprzedaży pakietów i oferty partnerów.
„Premiera kolejnych tytułów spółki, tj. 'Tails of Iron 2: Whiskers of Winter’ od studia Odd Bug oraz 'Beyond Galaxyland’ od Sam Enright planowana jest w 2024 roku. Jest to potencjalny okres braku wydań nowych, konkurencyjnych tytułów. Spółka będzie ograniczać to ryzyko poprzez terminowe zaplanowanie promocji cenowych na swoje obecne gry „Röki”, „Eldest Souls” i „Tails of Iron” w całym 2024 roku” – napisał Newnham w liście do akcjonariuszy.
Ponadto brane są pod uwagę możliwości sprzedaży pakietów i oferty partnerów, takich jak Sony Playstation, Amazon, Meta, Humble Bundle, Publisher Bundles, a także analiza nowych, nieobsługiwanych jeszcze kanałów, dodał prezes.
Strategia spółki zakłada wydawanie nowych tytułów na wszystkich platformach jednocześnie, ale będzie to podlegać kryteriom uzasadnienia ekonomicznego. Każdy tytuł będzie wspierany kampanią w selektywnie wybranych mediach, wskazał także.
„Zespół ds. rozwoju biznesu nadal poszukuje nowych projektów wydawniczych, przeglądając obecnie około 50 tytułów miesięcznie. Trwają rozmowy z kilkoma deweloperami, którzy chcieliby poszerzyć portfolio firmy” – poinformował też Newnham.
W 2023 r. United Label odnotował 0,35 mln zł zysku netto wobec 1,19 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio: 7,49 mln zł wobec 8,2 mln zł.
United Label to platforma wydawnicza gier niezależnych, która zadebiutowała na rynku w 2020 roku. Jej najgłośniejszymi premierami były „Roki” oraz pierwsza odsłona „Tails of Iron”. Jest częścią grupy kapitałowej CI Games, w której spółką dominującą jest CI Games SE. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od stycznia 2021 r.
Źródło: ISBnews